Viloveckan

Detta kallas i programmet för vilovecka eftersom torsdagspasset var bara "vila". Bra timing att jag var på konferens i Åre med Crisp då. Åkte hem med nattåget och landade söndag morgon. Var hemma och tittade på F1-premiären, sov lite, såg lite hockey. AIK slog ut seriesegrarna ur kvarten, verkar blivit en vana. Denna gång var det Luleå, bra det för de spelar så tråkigt.

Jag hann springa också innan jag satte mg på tåget igen, denna gång till Göteborg och Software Passion Summit där jag ska prata. Kul att bli ombedd att prata på en konferens.

Löpet var 3x20 min med 5 min gång innan, mellan och efter. Strulade till det lite i mittenpasset så jag fick inte till det precis som det var tänkt. Nåväl, det viktiga var att det kändes väldigt lätt att springa, trots att jag låg på 6 min tempo.

Kändes väldigt kul. Det kanske går vägen, det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0