Veckan som var, första riktiga långpasset

Det blev tre pass förra veckan också. Förvånansvärt bra av mig. Finns ju liksom ingen brist på distraktioner. DIF kanske ska spela kval så sista omgångarna är obehagligt spännande. Jag ska prata i Göteborg på Software Passion Summit i mars och borde förbereda mig. Concorde-projektet på jobbet är ständigt i mitt huvud. Plus allt annat.

Tisdag och torsdag var samma löpning, 30 min utan vila. Slarvade dock med styrketräningen, blev lite rygg och vader.

Jeppe var med på tisdagen.

Söndag var då första riktiga långpasset, känns det som nu i alla fall. 5 min gång och 5x10 min löpning med 2 min gång emellan. Inga problem utom att löpbandet stannade efter 60 min. Eftersom jag skulle köra 63 min så var det ju frustrerande och bara av det körde jag en km i 6:00 min/km tempo. Lite extra alltså.

Gjorde lite mage, rygg, axlar och lår som kompensation för det jag inte gjorde i torsdags.

Veckan som börjar idag blir tuffare med styrelsemöte, RD och champagneprovning. När ska jag träna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0