Ny vecka börjar - hur var den förra?

Det är måndag kväll och jag har inte loggat min träning. Nåväl, det har gått väldigt bra, tycker jag.

I tisdags var det så pass ljummet att jag sprang ute. Enligt programmet skulle jag springa i ett sträck och nå 3 km efter 22-23 min. Jag kom dock 4 km på samma tid. Det var 5 min promenad i båda ändar. Plättlätt.

På torsdagen var det en ny variant med två snabba 11-min med 3 min vila mellan. Körde på SATS i Väsby och hade sällskap av Jeppe.

Söndag och ett ordentligt långt pass. Fyra pass om 10 min med 2 min vila mellan. Gång på 5 min som vanligt. Blev 7,9 km då jag springer 9,3 km/h (6:27 min/km). Löpning och gång bev tillsammans 56 min.

I Väsby med Jeppe, igen. Kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0