Några pass till

Jag har inte slutat träna, jag har bara inte bloggat om det.

Det är lördag kväll efter Melodifestival och Sherlock Holmes "Baskervilles Hund" i modern tappning. Ewa har messat att hon landat i Miami.

Skulle kunna kolla kalendern men försöker minnas istället. Söndag så tränade jag i Väsby på bandet. På måndag kväll kom Jesper förbi för att hämta sina saker och lockade dit mig igen. Sedan var veckan hektisk. Middag hos Matilda. Planen var ursprungligen att passa Hedda men hon har blivit kinkig med flaskan. Onsdagen tog Jesper och jag över hennes biljett till "Vin- och smakprovning", i Gamla Stan. Två vita och två röda samt ett antal smaker på en tallrik i form av ost, tomat, melon, citron och paprika. Efteråt gick vi på en irländsk pub och åt middag. En bra kväll.

Kom torsdag och RD på Crisp om testnomenklatur. Kul att stå med så många duktiga människor och diskutera.

Fredag, jag hade planerat ett pass men ångrade mig. Ville träffa Ewa lite innan hon stack till Karibienkryssningen.

Så det blev idag, efter att ha handtvättat Mercan. 8 min rask gång och 3x9 min löpning med 2 min gång emellan. Styrketräning till det. Kändes skönt att vara på gymmet utan att vara stressade av att någon vill därifrån eller att jag ska komma hem. Nu är jag orättvis, men någon slags känsla av det har jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0