JFokus och gräsänkling

Wuuh, vilken vecka det varit.

Ewa kommer hem idag söndag från sin karibienkryssning hon haft med jobbet. Bara Towe och jag denna vecka alltså. Hon har försökt vara duktig med det praktiska hemma så det får jag vara glad för. Men det där med att ha retro en gång i veckan kanske inte vore så dumt.

Träningen har blivit lidande, jag har helt missat ett pass för första gången. JFokus var kanon men det blev sena kvällar både tisdag och onsdag. Puls på Crisp på torsdagen. Sedan jobbade jag sent på fredagen, mycket beroende på att jag varit borta. När jag kom till SATS var det nära stängningsdags för tydligen ska man inte träna på fredagkvällar. Skit.

Så jag missade tisdagens träning och fick köra torsdagens på lördag. Det kändes tufft med 3x12 min och jag orkade inte riktigt hålla 6:30 min/km hela sista 12 min, pulsen gick upp i 160.

Körde lite styrka också.

Ska försöka hinna handla, avsluta skurningen av hallen och handla innan jag hämtar Ewa på Arlanda 12:22. Hm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0