Din kris, din bil - att fylla jämnt

När man fyller jämnt så brukar man blicka tillbaka och se vad man gjort i livet. Inte sällan inser man att man inte gjort allt man tänkt. Det har varit jobb, hem och familj för hela slanten.

Personligen löser jag ångesten med en politiskt inkorrekt bil, sportbilen.  Förra gången var det en Toyota MR2 men nu har jag nått Mercedes-åldern så då blev det en SLK 320.

Här är bilder



40-årskris



50-årskris

När jag köpte Toyotan så skrev jag lite om det på den här sidan.

Jag har inte gjort något sådant den här gången men om du vill se lite jämförande bilder så kika på mitt album.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha pappa du ahr gått ner i vikt iaf =)

2009-04-20 @ 13:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0